
Regulátor ESR 450, BMW / Moto Guzzi (1973-1996)

3 390,00 Kč
S DPH
Dodání do 7-10 dnů
Regulátor dobíjení značky ElectroSport ESR 450 pro motocykly BMW a Moto Guzzi r.v. 1973-1996.
VAROVÁNÍ: Tento regulátor není vhodný pro lithium-iontové baterie! Mohlo by dojít k poškození baterie nebo jiných elektronických součástí! Vhodné pro následující typy baterií: olovo/kyselina, olovo/kyselina MF, AGM, čisté olovo nebo gel.
Bezpečné nakupování
Zboží označené jako skladem znamená u nás opravdu skladem.
Regulátor dobíjení značky ElectroSport ESR 450 pro motocykly BMW a Moto Guzzi r.v. 1973-1996.
VAROVÁNÍ: Tento regulátor není vhodný pro lithium-iontové baterie! Mohlo by dojít k poškození baterie nebo jiných elektronických součástí! Vhodné pro následující typy baterií: olovo/kyselina, olovo/kyselina MF, AGM, čisté olovo nebo gel.
Značka | Model | Typ | Od r.v. | Do r.v. |
---|---|---|---|---|
BMW | R 100 /7 - 44 KW | R100/247 | 1976 | 1977 |
BMW | R 100 /7 - 44 KW | R100/247 | 1978 | 1980 |
BMW | R 100 GS | 247E | 1987 | 1990 |
BMW | R 100 GS | 247E | 1991 | 1994 |
BMW | R 100 GS Paris Dakar - 44 KW | 247E | 1990 | 1993 |
BMW | R 100 RS | 247 | 1978 | 1981 |
BMW | R 100 RS | 247 | 1982 | 1984 |
BMW | R 100 RS | 247 | 1985 | 1986 |
BMW | R 100 RS - 51 KW | R100 | 1976 | 1977 |
BMW | R 100 RT | 100 | 1982 | 1984 |
BMW | R 100 RT | 100 | 1985 | 1992 |
BMW | R 100 RT | 247 | 1993 | 1996 |
BMW | R 100 S - 48 KW | R100 | 1976 | 1977 |
BMW | R 100 S - 48 KW | 247 | 1978 | 1978 |
BMW | R 100 S - 52 KW | 247 | 1979 | 1980 |
BMW | R 100 T Touren - 48 KW | 247 | 1977 | 1980 |
BMW | R 50/60/75 | --- | 1969 | 1979 |
BMW | R 65 | 248 | 1978 | 1981 |
BMW | R 65 | 248 | 1982 | 1984 |
BMW | R 65 | 247 | 1985 | 1985 |
BMW | R 65 LS | 248 | 1981 | 1981 |
BMW | R 75 /7 - 37 KW | R75/7 | 1977 | 1977 |
BMW | R 80 - 37 KW | 247 | 1985 | 1989 |
BMW | R 80 G/S | 247 | 1980 | 1987 |
BMW | R 80 RT | 247 | 1982 | 1984 |
BMW | R 80 ST - 37 KW | 247E | 1982 | 1982 |
BMW | R 80 ST - 37 KW | 247E | 1983 | 1983 |
BMW | R 80 ST - 37 KW | 247E | 1984 | 1984 |
BMW | R 90 S | R90/S | 1973 | 1976 |
BMW | R 90/6 | R90/6 | 1973 | 1976 |
Moto Guzzi | California 1000 III i.e. - 49 KW | VY | 1990 | 1993 |
Moto Guzzi | Le Mans 1000 CI - 60 KW | VV | 1984 | 1988 |
Moto Guzzi | Le Mans 1000 CI - 60 KW | VV | 1992 | 1993 |
Moto Guzzi | Le Mans 850 | LMI | 1975 | 1977 |
Moto Guzzi | Le Mans 850 | LMII | 1978 | 1980 |
Moto Guzzi | Mille GT 1000 | VH | 1987 | 1994 |
Moto Guzzi | NTX 750 - 45 KW | LX1111 | 1986 | 1989 |
Moto Guzzi | SP 1000 - 49 KW | VG | 1978 | 1982 |
Moto Guzzi | SP 1000 II - 49 KW | VH1111 | 1984 | 1988 |
Moto Guzzi | T3 850 | VD | 1975 | 1979 |
Moto Guzzi | T4 850 | VD | 1980 | 1982 |
Moto Guzzi | V 1000 - 45 KW | VG | 1978 | 1985 |
Moto Guzzi | V 1000 Convert | VG | 1975 | 1984 |
Moto Guzzi | V 35 I | PA | 1977 | 1979 |
Moto Guzzi | V 35 I Imola | PC | 1979 | 1984 |
Moto Guzzi | V 35 II | PD | 1980 | 1984 |
Moto Guzzi | V 35 III | PY | 1985 | 1992 |
Moto Guzzi | V 50 Custom | PM | 1982 | 1986 |
Moto Guzzi | V 50 I | PB | 1977 | 1978 |
Moto Guzzi | V 50 II | PB | 1979 | 1980 |
Moto Guzzi | V 50 III | PF | 1981 | 1984 |
Moto Guzzi | V 50 Monza | PE | 1981 | 1984 |
Moto Guzzi | V 65 Florida | PW | 1987 | 1992 |
Moto Guzzi | V 65 GT | PG | 1987 | 1993 |
Moto Guzzi | V 65 Lario | PT | 1984 | 1989 |
Moto Guzzi | V 65 TT | 1981 | 1983 | |
Moto Guzzi | V 65 TT | PV | 1984 | 1986 |
Moto Guzzi | V 75 | LT | 1989 | 1996 |